loading...
کــــاپـــیــتان ایران
حمید بازدید : 4 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

نابغه 9 ساله‌ی فوتبال اردبیل گفت: بسیار دوست دارم تا مسی آینده فوتبال جهان شوم چرا که امروز در مدرسه مرا مسی کوچولو می‌نامند.

به گزارش بولتن نیوز، امیر حسین حاجی‌زاده در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بیش از سه سال است که زیر نظر شیخلووند مربی خود در باشگاه ایرانیان تمرینات فشرده‌ای را انجام می‌دهم و یقین دارم که با تلاش‌های این مربی بسیاری از استعدادهایم ظهور و بروز پیدا می‌کند.

 

خبرگزاری فارس: گفت‌وگو با مسی کوچولوی ایران

  
 
وی به توانمندی‌های خود در رشته فوتبال اشاره کرد و افزود: بنده در حال حاضر بسیار علاقه‌مند هستم تا ادامه تحصیل بدهم و در کنار آن فعالیت در رشته فوتبال را نیز دوست دارم و معتقدم این فعالیت منافاتی با درس خواندن من ندارد.

نابغه فوتبال اردبیل با بیان اینکه در کنار تحصیلات عالیه علاقمند هستم در باشگاه‌های بزرگ دنیا فوتبال بازی کنم، گفت: از دیدن بازی‌های تیم فوتبال بارسلونا به ویژه اعجوبه فوتبال دنیا مسی حسرت می‌خورم و امیدوارم روزی پا در مسیر افتخارات این اسطوره فوتبال بگذارم.

حاجی‌زاده با اشاره به دوستان خود در باشگاه ایرانیان تصریح کرد: امیر حسین اخوان، پویا بابانژاد، محمد رضا عیسی‌زاده از نوابغ فوتبال این مدرسه با استعداد هستند که امیدواریم روزی ظهور و بروز استعدادهای آن‌ها را شاهد و ناظر باشیم.

وی یادآور شد: جذابیت‌های فوتبال سبب شده تا همه به این رشته علاقه‌مند شوند که جا دارد از زحمات پدر و مادر نیز که از کودکی توجه جدی به بنده داشته و با ثبت نام در کلاس آموزشی فوتبال ایرانیان سبب بروز و ظهور استعدادهایم شدند، قدردانی می‌کنم.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 391